Wikia

Hoofdstuk 1
Roosster werd net wakker, ze was dezelfde nacht geroepen door de SterrenClan, ze gaven haar een erge belangrijke opdracht, en die ging ze uitvoeren anders was ze royaal aan de SterrenClan en haar Clan. Opeens kwam Ochtendbloem tevoorschijn met haar zoon Windpoot, Roosster begreep niet waarom Windpoot zijn loyaliteit moest bewijzen dat kon beter een andere leerling zijn.
> 'Maar Ochtendbloem, ik wil dat jij mijn mentor wordt! Niet Scheurvacht!' zeurt Windpoot erg hard want hij krijgt zijn gusting weer niet.
> 'Praat niet zo over je vader Windpoot! Hij is een dappere en loyale krijger en jij trekt dat in twijfel, dat wil ik niet!' verklaart Ochtendbloem streng.
> 'Sorry Ochtendbloem, maar ik zeg helemaal niet dat hij royaal is! Je moet beter luisteren binnenkort moet je bij de oudsten toevoegen omdat je doof bent!
zegt Windpoot frustrerend.
> 'Wat zeg je!? Windpoot zo'n taal kan ik niet appreciëren! Ga maar naar Scheurvacht, en vertel wat je hebt gedaan die geeft je straf wel!' zegt Ochtendbloem boos.
> Windpoot gaat verdrietig naar Scheurvacht zijn staart ligt tussen zijn twee achterpoten. Hij vertelt alles en Ochtendbloem ziet dat Scheurvacht boos is.
> Roosster die alles zat af te luisterde mengde zich in het gesprek van Scheurvacht en Windpoot,
> 'Wees niet zo streng tegen Windpoot! Windpoot luister ga de teken van de oudsten weg doen!' Verklaart Roosster zelfverzekerd.
> 'Ja Roosster, ik zal de teken wegdoen van de oudsten!' zegt Windpoot frustrerend
> 'Ik hoop het maar Windpoot!' Zegt Roosster boos,
> 'Mijn zoon, is zo lastig, waarom heb je Windpoot als mijn leerling benoemd? Ik ben er echt niet blij mee!' Verklaart Scheurvacht frustrerend.
> 'Dus jij houdt niet van je eigen bloedzoon? Hij kan lastig zijn maar je houdt gewoon van je zoon ook al is die zo lastig!' Zegt Roosster boos.
> 'Ja Rooosster, je hebt gelijk! Ik ben blij dat ik mijn eigen bloedzoon als leerling mag hebben, het spijt me Roosster' zegt Scheurvacht onzeker.
> 'Ik hoop dat je het spijt, het is je eigen Bloedzoon, dus hou van hem met heel je hart! zegt Roosster zelfverzekerd.
> Opeens komt de medicijnkat van de WindClan die heeft het gesprek gehoord.
> 'Ja, je moet van je eigen bloedzoon houden met je heel hart, net dat ik doe voor mijn zus, ik hou met heel mijn hart voor medicijnkat te zijn!' Zegt Ijswolk
> 'Ja Ijswolk, dat weten we en we weten ook waarom je Medicijnkat bent geworden.' Sist Roosster.
> 'Ik wil het best wel vertellen... Maar het mag niet van mijn leider! Ik mag nooit iets van jouw het betekend niet dat je leider bent dat je alles kunt!' gromt Ijswolk loopt boos weg.
> 'Ze kreeg vroeger alle aandacht van mijn ouders, zij ging de weg volgen voor een trouwe medicijnkat te worden, en ik een loyale krijger, nu is kwaad omdat ik leider werd!' Mompelt Roosster
> Windpoot zat rustig de teken weg doen van de Oudsten, Keverstaart zat een verhaal te vertellen als ze Moederkat was, Windpoot zat goed en rustig te luisteren.

<<De Clans | Windheart Fury | Hoofdstuk 2>>