Wikia

.: Maanhart :.

Welkom, . Op deze pagina zet ik de belangrijke inhoud van mijn fanfiction(s). Binnenkort zet ik het verhaal op de wiki. Alvast veel leesplezier. :3

Nieuws

Ik heb besloten dat ik eerst met een novella (een extra verhaal) verderga voor ik met Staalpoots schaduw verderga. Ik wou eerst eigenlijk stoppen met mijn fanfictions, maar ik mis het schrijven ervan heel erg dus ik ga toch maar verder denk ik. :3 De novella heet Maankits verhaal en ik heb de eerste vijf bladzijdes in het Engels geschreven, die ga ik dus eerst maar even vertalen. :p Hierna of ondertussen ga ik weer verder met Staalpoots schaduw en ga ik het misschien herschrijven.

Maanhart Be special  13 jul 2015 16:00 (UTC) 

Op vakantie kreeg ik ineens heel veel inspiratie en heb een bijna totaal nieuwe verhaallijn in elkaar gezet. Ik had eerst veel meer boeken gepland maar omdat zoveel mij nooit gaat lukken en het verhaal niet echt mooi meer was heb ik besloten 'maar' één reeks te schrijven, met daarvoor een kort verhaal (Maankits verhaal) en na het zesde hoofdboek een super editie om de reeks af te sluiten. Het kost best veel tijd om alles te herschrijven maar het blijft leuk om te doen en ik heb het er wel voor over als ik eindelijk een goed verhaal heb dat niet zo ontzettend langzaam duurt om te schrijven omdat ik het meeste aan het improviseren ben zoals bij Staalpoots schaduw. x3 Daarover gesproken, het boek Staalpoots schaduw en de reeksnaam Antwoord op oude vragen ga ik hernoemen, want ik vind het niet zo mooi als het eerste boek van de hoofdreeks een super editie/kort verhaal titel heeft en de reeksnaam slaat eigenlijk nergens op. Dat betekent dat ik de cover van dat boek weer moet bewerken... Nou ja dat komt wel, eerst verder met Maankits verhaal.

Maanhart Be special  20 sep 2015 16:37 (UTC) 

Ik ben nog steeds bezig met mijn verhaal, alleen zal het nog wel een tijdje duren denk ik voor ik echt begin te schrijven en het op deze wiki zet. Ik weet al ongeveer hoe het eerste boek gaat heten maar verder ben ik nog aan het brainstormen. xD Ik maak nu een tijdlijn voor mezelf en probeer de personages zo goed mogelijk uit te werken. Het verhaal blijft wat cliché maar ik probeer er toch wat leuks van de maken. :3

Maanhart Be special  22 aug 2016 12:15 (UTC) 

Inhoud

Boeken
Galerij
Geboorteschema
Namenlijst
Voorwoord

Boeken

BINNENKORT...

Op DeviantArt

Op DeviantArt kan je ook mijn verhaal lezen. Er staat op mijn covers dan ook MoonheartThunderClan, naar mijn gebruikersnaam op DeviantArt. Zie: mijn gebruikerspagina op Deviantart.