Wikia

Hallo en welkom bij mijn fanfic pagina! Ik ben nu bezig met De Nieuwe Generatie, mijn derde reeks. Hieronder zal je er meer over te weten komen. Pootje van Morgenpoot!

Morgenpoot

Morgenster door Bloemstaart.

Morgen

Morgenster door Bloemstaart.

MS

Morgenster door Sneeuwster1.

Vlekoog en Ringstaart

Ringstaart en Vlekoog door Bloemstaart.

Dubbellicht

Dubbellicht door Bloemstaart.

​MorgengloedEdit

De Stenen CirkelEdit

(De Clans)

​De Stenen Cirkel, vind de Stenen Cirkel...

Morgenpoot en haar vriend Cirkelpoot, twee RivierClanleerlingen, gaan aangespoord door een visioen op weg naar De Stenen Cirkel, de legendarische plek waar ooit de vijf Clans zijn opgericht. Eclipspoot van de SchaduwClan, Zwartpoot van de DonderClan en Regenpoot van de WindClan gaan met hun mee. Maar eenmaal aangekomen, ontdekt Morgenpoot grote geheimen over haar afkomst...

TranenpadEdit

(De Clans)

​De Clans zullen één worden, om de moord te bestrijden. Daarna zullen zij zich weer in vieren delen.

De jonge SchaduwClanleerling Duisterpoot verdwijnt plotseling. Hij wordt vermoord door een zwerfkat, die zegt dat hij bij de MoordClan hoort. De enige hoop voor de vier Clans is het plan van Morgengloed... maar gaat dat wel lukken?

VerledenEdit

(De Clans)

​In jou woedt een tweestrijd: ben je loyaal aan de RivierClan of ga je op zoek naar de Hemelclan?

Na de heftige strijd met de MoordClan is Morgengloed vrij om op zoek te gaan naar de HemelClan, waar zij oorspronkelijk vandaan komt. Een vreemde eenling helpt haar met de zoektocht, maar kan ze hem wel vertrouwen? Ondertussen wordt haar liefde voor haar vriend Cirkelsteen steeds groter, maar wat betekend Morgengloeds vertrek voor hun band?

VerwoestingEdit

(De Clans)

​Twee katten, twee katten van jouw eigen bloed

​Zij zullen de Clan redden... of verwoesten

Eenmaal terug van haar reis staat Morgengloed voor een onaangename verrassing: Keister is dood en zij moet zijn plaats innemen. Ravenstaart is doodziek, en Bladerster, de jonge krijger Braamdoorn en Eclipsvlam gaan naar de Stenen Cirkel om raad te vragen. Maar alleen Braamdoorn keert terug... Morgenster vermoed dat er meer achter zit, maar zijn zelfs de negen levens van een leider wel genoeg om haar en haar Clan te beschermen tegen de steeds sterker wordende SchaduwClan? En hebben de jongen van IJzelklauw en Kleurstroom iets te maken met Witstaarts profetie?

MysteriesEdit

(De Clans)

​Morgenster is ervan overtuigd dat IJzelklauws jongen Ringkit en Vlekkit de twee katten zijn waar de profetie het over heeft. De Windclan is Langklauws dood nog niet vergeten en maakt zich klaar voor de aanval. Dan keren Bladerster en Eclipsvlam terug...

Morgenster zal harde keuzes moeten maken: helpt ze Eclipsvlam en Bladerster om Braamster uit de SchaduwClan te verdrijven of focust ze zich op de WindClan?

​SchemeringEdit

Deze tweede serie (een trilogie: drie delen) van Gebruiker:Morgenpoot gaat over Ringstaart en Vlekoog.

Vallende NachtEdit

(De Clans)

Ringstaart en Vlekoog, de twee neefjes van Morgenster, hebben hun moed tientallen keren bewezen in de gevechten met de Windclan, en de RivierClan vereerd hen met hun krijgersnamen. Dan wordt de profetie bekend bij de twee. Eerst lijkt het erop dat alles goed gaat, totdat er liefde in het spel komt. Ringstaart probeert nu zijn rol als broer beter dan ooit te vervullen en Vlekoog doen beseffen dat waarmee hij bezig is misschien wel het einde van de RivierClan kan betekenen... of juist een glorieuze tijd?

Hoop en AngstEdit

(De Clans)

​Zij zullen de Clans redden... of verwoesten

​De profetie is vervuld en de twee jonge neefjes van Morgenster zijn verlost van hun plichten. Maar Vlekoog is kapot van het verlies van Grasvleugel en vraagt zich af of wat hij deed wel het juiste was. Strosnor en Duifveder weten nu eindelijk wie hun ouders zijn, maar als Duifveder voor de WindClan kiest heeft Strosnor het moeilijk. Stormster heeft vrede gesloten met Morgenster.

Dan sluit een vreemde poes zich aan bij de Clans. En als de MoordClan wordt gesignaleerd, vraagt Ringstaart zich af of er ooit vrede zal zijn in het woud.

Volle MaanEdit

(De Clans)

​"Ik zal je vinden, Beekgloed. Waar je ook bent, ik zal je vinden."

Ringstaart en Vlekoog zijn nu geliefde, en bij vijanden gevreesde krijgers. Buiten een paar grensconflicten is alles rustig, en prooi is er in overvloed. Dan wordt het vollemaansbestand van de Grote Vergadering verbroken en een afschuwelijke moord wordt gepleegd. Beekgloed, de geliefde dochter van Morgenster en Cirkelsteen en bovendien ook de nicht van de twee zwart witte katers, verdwijnt plotseling en de Rivierclan is radeloos. Vriendschap en loyaliteit wordt op de proef gesteld wanneer Vlekoog en IJzelklauw een moeilijke zoektocht beginnen, met de hoop dat aan het eindpunt hun jongere nichtje wacht. 

De Nieuwe Generatie Edit

(Zie hier: extra's)

In deze derde serie volgen we het verhaal van Schaappoot en Sparrenpoot, twee getalenteerde jonge leerlingen die uitverkoren zijn voor een glorieuze lotsbestemming... als ze tenminste de Apocalyps kunnen stoppen.

IJzige KlauwenEdit

(De Clans)

Plots zal het verschijnen, en het zal schijnen als een ster...

In het woud heerst vrede, maar voor hoelang? Elke Clanleider krijgt een droom en stuurt de daarin genoemde krijgskat op reis. Schaappoot, één van de jongen van Dubbellicht en Ringstaart, vertegenwoordigt de RivierClan. Azuurlicht van de DonderClan, Sintelpoot van de SchaduwClan en de WindClanpoes Cederpoot zijn de andere uitverkorenen. Donkere schaduwen kondigen zich aan, en de jonge katten lijken gedoemd om voor hun Clans te sterven. Of toch niet? Alles ligt in de poten van de SterrenClan...

Ondertussen krijgt Sparrenpoot vreemde dromen over zijn zus, Schaappoot. Hij weet zeker dat ze in gevaar is, en hij verdenkt maar één iemand: Sintelpoot!

OnschuldEdit

(De Clans)

Degene die het volgt zal een ontdekking doen...

De vier reizigers, Cederpoot, Sintelpoot, Azuurlicht en Schaappoot, zijn op hun eindbestemming aangekomen. De boodschap van de vijf eerste Clanleiders ooit is duidelijk: het woud staat een groot onheil te wachten. De eerste wolk die de allesvernietigende storm aankondigt is een jonge kitten, de gereïncarneerde versie van de beruchtste schurk die ooit geleefd heeft... Braamster.

De SchaduwClan wordt verantwoordelijk gesteld, omdat Braamster ooit een SchaduwClankat was, en Bladerster stuurt een patrouille naar de tweebeenplaats. Ook Sintelstorm gaat mee. Hij zal moeten kiezen: of een onschuldige kitten doden, of zijn Clan verraden. Wat wordt zijn keuze?

DwaallichtEdit

(De Clans)

Degene die het negeert is verblind door een emotie...

Het dwaallicht volgend, komt Sparrenzang erachter dat hij en zijn zus het hoogtepunt zijn in een eeuwenoude profetie. Hij lijkt ongeëvenaarde krachten te hebben, en komt erachter dat de duisternis dichterbij is dan hij denkt...

Schaapbont is kapot van het verlies van zowel Sparrenzang als Sintelstorm, en Maanvonk steunt haar meer dan wie dan ook. Haar gevoelens beginnen te groeien, ook al zegt iets haar dat de tijd nog niet rijp is. Maar doet ze Maanvonk daarmee niet ongelooflijke pijn? Ze wordt heen en weer geslingerd tussen emoties en wanneer de RivierClan dan ook nog verstrikt raakt in iets waar ze zich niet mee zouden moeten bemoeien, lijkt Schaapbonts zorgeloze leven voorbij te zijn.

Een oude vijand komt terug, een oude profetie gaat in vervulling en nieuwe helden staan op... maar zijn die helden wel sterk genoeg?

​Donkere Wolken (BINNENKORT!)Edit

De oorlog zal losbarsten en niks zal het kunnen stoppen…

​Heldere Sterren (BINNENKORT! VERWACHT ROND JANUARI 2019!)Edit

​Het Einde In ZichtEdit

​Duistere DageraadEdit

​Licht in de VerteEdit

​Te Laat!Edit

​OnvermijdelijkEdit

​Morgensters JongenEdit

In deze reeks oneshots kom je geheimen te weten over de vijf jongen van Morgenster. Lees ze allemaal (RIP)!!!

Nachtbloems VerhaalEdit

(Origineel: Nightflower's Story)

Nachtpoot is een talentvolle RivierClanleerling. Haar moeder is de leider, haar vader is de overleden commandant, haar zusje is de medicijnkat en haar broer Schemerpoot is een goede jager. Dan verdwijnt haar jongere broertje, Steenkit, plotseling, en komt er een afschuwelijk visioen. Lukt het haar om Steenkit te redden?

Speelt zich af tijdens Volle Maan.

​Beekgloeds LiefdeEdit

(Origineel: Brookglow's Love)

Beekgloed is een jonge medicijnkat, en er wordt van haar verwacht dat ze geen partner heeft of kittens krijgt. Dan komt ze een oude bekende tegen in de tweebeenplaats. Haar hart slaat op hol van zijn verschijning. Lukt het haar om haar gevoelens te beheersen, of zal ze de krijgscode overtreden?

Speelt zich af na Volle Maan en voor IJzige Klauwen.

​Maanvonks VerdrietEdit

(Origineel: Moonspark's Grief)

Speelt zich af na Donkere Wolken.

​Schemerstaarts LeerlingEdit

(Origineel: Dusktail's Apprentice)

Nadat Schijnselmist haar dood heeft gevonden in het ijskoude water, heeft Schaappoot een nieuwe mentor nodig. Schemerstaart wordt aangewezen en in het begin voelt hij zich trots, maar dan haalt hij zich de woede van ervaren krijgers op de hals. Heeft Morgenster hem echt alleen gekozen omdat hij haar zoon is? En hoe gaat hij in SterrenClansnaam een leerling trainen die worstelt met pijn, woede, schuldgevoel en verdriet?

Speelt zich af tijdens Onschuld.

​Steenvuurs Woede Edit

(Origineel: Stonefire's Fury)

In het holst van de nacht bevalt Morgenster van haar tweede nest: Maankit en Steenkit. Maankit is sterk en gezond, maar van de zwakke Steenkit wordt gedacht dat hij de ochtend niet zal halen.

Wonder boven wonder wint hij het gevecht tegen de dood en wordt hij een leerling, maar nog steeds zien alle krijgers meer in Maanpoot. Hij wordt als minderwaardig beschouwt en dat is hij zat, maar wat kan hij eraan doen? Als zijn broer dan ook nog eens krijger wordt en hij niet, groeit zijn woede en ontketend een allesvernietigende storm...

Speelt zich af tijdens Onschuld.

Overige:Edit

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/overzicht

Morgenpoots en Hulstlichts fanfictions/ideeën...

Morgenpoots fanfictions/namen

​Quizzzz!Edit

Quiz 1. Morgengloed

Quiz 2. Schemering

Quiz 3. De Nieuwe Generatie

Quiz 4. Heldere Sterren

Personages uit fanfics:Edit

Uit de series Edit

Het overzicht, vanuit daar kan je gemakkelijk naar alle personagepagina's.

Bloemstaart en Morgenpoot:

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Mistspikkel

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Jaagster

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Boompoot

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Amberstroom

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Golvengloed

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Lavendelster

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Grijsster

​Korte VerhalenEdit

Morgenpoots fanfictions/KlauwenEdit

Hunter is een jonge zwerfkat zonder verantwoordelijkheden of plichten. Maar als hij een stel kittens red uit de greep van een tweebeen, vraagt Reigerster, de leider van de Sintelclan, hem om bij de Clan te komen. Hunter is zeker over zijn beslissing, totdat er vreemde dingen gebeuren...

... en hij worsteld met gevoelens die hij nog nooit heeft gehad.

Morgenpoots fanfictions/Katten van de SaharaEdit

Hoe zou het zijn als er katten in de Sahara leefden? Ga mee met Oase, een jonge poes, en Cactus, een aardige kleine rode kater, op een reis om nooit te vergeten...

GESTOPT

Fanfictions die ik met andere gebruikers schrijf/geschreven heb:Edit

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions/Jagen In De Mist (1 apr t/m 13 apr 2017)Edit

De twee Schaduwclanleerlingen Jaagpoot en Mistpoot hebben een hechte band, totdat Mistpoot verliefd wordt op de Donderclanleerling Boompoot. Ze beginnen een opstand tegen Schaduwclans slechte leider, Grijsster, maar gaat het ooit weer goed komen tussen die twee?

Mistlichts en Morgenpoots fanfictions/Wolfs And Warriors (geschreven vanaf 12 apr 2017)Edit

De Stam Der Wolvengehuil wordt regelmatig aangevallen door wolven. Net wanneer blijkt dat De Stam Der Vurige Zon ook slechte plannen heeft met hun Stam, worden de zussen Maan en Ster, een grotwacht en een prooijager, allebei verlieft op de kater Blad. Maar ze moeten toch echt vriendschap sluiten om hun Stam te redden...

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions 2/Verraad en vriendschap (19 apr 2017 t/m 30 mei 2017)Edit

Jaagpoot en Mistpoot zijn hechter dan ooit na Boompoots dood, en niet lang na het gevecht worden ze krijgers. Maar dan wordt er een kitten geboren, Amberkit, die het slachtoffer van Boompoot en Slangpoot wordt. De twee katers trainen haar vanuit het donkere woud, en Amberkit wordt de leerling van Jaagpoot, nu Jaaghart. Is hun band sterk genoeg om de duistere gedachten van Amberpoot te stoppen?

Een Warrior Cats fanfiction met Hulstlicht!!! :)Edit

Deze wordt verwacht, Gebruiker:Morgenpoot en Gebruiker:Hulstlicht zijn al aan het plannen ;)

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions 3/Duistere Waarheid (1 juni 2017 t/m 12 juni 2017)Edit

Jaagster en Mistspikkel hebben inmiddels twee kittens: Vinnenpoot en Spechtpoot. De twee hebben allebei hun eigen problemen. Vinnenpoot is verliefd op Amberpoot, maar als ze een krijger wordt, ziet ze hem dan nog wel staan? En Spechtkit wordt gekweld door verschrikkelijke nachtmerries, die naar haar vriendin Amberpoot lijken te verwijzen. De problemen zijn er, maar de oplossingen moeten nog komen...

Bloemstaarts en Morgenpoots fanfictions 4/De Nieuwe Morgen (31 juni t/m 4 augustus)Edit

SAMENVATTING BINNENKORT!

​Superedities en novella'sEdit

Ontdek geheimen uit de werelden van Gebruiker:Morgenpoot!

Kroosvachts VerledenEdit

Kroosvacht is de mentor van Morgengloed, maar hoe was hij zelf als kit? En waarom heet hij eigenlijk Kroosvacht? Kom alles van hem te weten in deze eerste novella van Morgengloed!

Kreet van de NachtEdit

Boek 1. Schreeuw van de Havik Edit

​De kreet van de nacht zal een krijger brengen, zo groot dat zelfs de grootste Clanleider voor hem zal buigen.

​Wanneer Nevelklauw een kitten red uit de klauwen van een havik, besluit de Windclan om hem op te nemen. Zijn naam wordt Havikpoot. Eerst voelt hij zich een buitenstaander, maar als hij een profetie ontvangt beseft hij dat hij weleens de machtigste kat van het woud kan worden, als hij daarvoor kiest. En ondertussen nemen zijn gevoelens voor de leerling Luchtpoot toe...

Boek 2. Klauw van de Havik (BINNENKORT!) Edit

Boek 3. Vleugels van de Havik (BINNENKORT!) Edit

MET DEZE SERIE IS GESTOPT!