Wikia

MisteriehartEdit

R.Misteryheart
Misteriehart
Leefwijze
Huidig: WindClan
Vroeger: Eenling
Leeftijd
Leeftijd: manen (3 jaar)
Namen
Eenling
Leerling:<br?Krijger:
Misterie (Mystery)
Misteriepoot (Mysterypaw)
Misteriehart (Mysteryheart)
Familie
Moeder:
Vader:
Halfbroer:
Sarah
Wing
Spot
Opleiding
Mentor(s): Roosklauw
Leerling positie
Voorganger: Doornhart
Krijger positie
Voorganger: Doornhart
Opvolger: Doodklauw
Verschijningen
Levend: Roseclaw's Mystery, Mysteryheart's Propechy

Misteriehart (Origineel: Mysteryheart) is een donkere, zwarte, langharige, lenige, sterke, slanke, koppige, nieuwsgierige poes met scherpe klauwen, lange staart, sterke achterpoten en heldere, scherpe, grote blauwe ogen.

CeremoniesEdit

Misteriepoots leerling-ceremonie
Hoogster: Deze moedige, maar koppige, leergierige eenling heeft mij verbazingwekkende aandacht goed getrokken. We zullen deze leerling erg eren dankzij haar gevecht tegen verlies en overwinning. Ze zal vrij zijn om de WindClan aan te sluiten!
Hoogster: Dankzij jou goede, lenige technieken zou je zeker gemaakt zijn om krijger te worden. Wat vind je daarvan, Rooslauw?
Roosklauw: Ik denk dat ze het echt verdiend.
Hoogster: Oke, mijn keuze is vastgelegd. Tot deze poes haar krijgersnaam heeft verdiend, zal deze eenling Misteriepoot worden genoemd. Omdat ze een groot misterie heeft bewezen te zijn. Roosklauw, ik heb je veel geleerd en ik hoop als de goede zowel vecht- en jaagtechnieken aan deze leerling te brengen.
Verwijzing: Mysteryheart's Propechy, pagina 77-78

Roosklauws Krijgers-Ceremonie
Hoogster: Roospoot, kom naar voren!
Hoogster: Roospoot, je hebt veel meegemaakt de laatste tijd als leerling. maar je hebt geweldig goed gevochten en je hebt de Clan op tijd gewaarschuwd!
Hoogster: Ik Hoogster, de leider van de WindClan doe een beroep op onze krijgervoorouders om op deze leerling neer te kijken. Zij heeft hard getraind om de werking van uw nobele krijgscode te begrijpen, en ik beveel haar nu, op haar beurt, aan als krijger, Roospoot zweer je dat je de krijgscode in ere houdt, en je Clan zal beschermen met gevaar voor eigen leven?
Roospoot: Ja, dat zweer ik!
Hoogster: Dan geef ik je nu uit de naam van de SterrenClan je krijgersnaam. Roospoot vandaag zal jij bekend staan als Roosklauw. Je zou als een nobele krijger bestaan. En ik weet zeker dat je een groot krijger zal worden. Roosklauw, ik ben trots op je om je mijn krijger te noemen, dien je Clan goed jonge kat!
Iedereen: Roosklauw! Roosklauw! Roosklauw! Roosklauw!
Verwijzing: Roseclaw's Feelings, pagina 250-251